Buzzer Beat- Recenze

Kitagawa Keiko - Shirakawa Riko
Aibu Saki - Nanami Natsuki
Ito Hideaki - Kawasaki Tomoya
Kanjiya Shihori - Ebina Mai
Mizobata Junpei - Hatano Shuji

OBSAH:
Kamija Naoki je mladý profesionální hráč basketbalu. Ale pod tlakem nedokáže pořádně hrát. Přesto není špatným hráčem. Jen mu chybí ta správná motivace. Širakawa Riko je houslistka, která touží stát se profesionálkou. Jednoho dne cestou v autobuse najde Naokiho mobilní telefon, který bude chtít vrátit majiteli. Místo Naokiho se však pro mobil dostaví jeho trenér, který se do Riky zamiluje. Mezitím Naoki požádá svou přítelkyni o ruku. Vezme si ji, pokud vyhrají turnaj.

MÔJ NÁZOR:
Jedno z mojich najobľúbenejších doram a to japonské veľmi neobľubujem kvôli prílišnej extravagantnosti :) Všetci čo ste videli aspoň jednu šialenú j-doramu viete o čom hovorím :D
Buzzer beat je však iná ako ostatné japonské doramy, vlastne je iná ako všetky ostatné doramy. Ak čakáte že hlavná hrdinka bude riadne strelená a mierne prihlúpla, ste na omyle. Občas má síce aj ona svoje strelené chvíľky ale je to v rámci normálu. Je to jednoducho obyčajné, pekné, sympatické milé dievča odvedľa. A ak čakáte že hlavný hrdina bude perfektný vo všetkom čo robí, že nikdy neprehráva a že všetky dievčatá budú v zástupoch na neho čakať a šialene kričať (hoci Yamapiho fanynky kričali pri obrazovkách určite :D ), tiež ste na omyle. Buzzer beat je protipólom všetkého čo ste v dráme videli. Je to vlastne celkom obyčajný príbeh o normálnom stratnutí dvoch ľudí, ktorí si navzájom dodali silu vdaka svojej láske. Obyčajný príbeh, ktorý je práve preto neobyčajným. Aspoň pre mňa určite. Niektorí môžu povedať že je to nudné (hoci 1.časť naozaj je :D) a nevýrazné ale mne sa to páči. Nie všetko čo sa blyští je nutne to najkrajšie. Niekedy práve tá obyčajnosť života je krásna a to môžete perfektne vidieť v Buzzer beat. Plus chémia medzi hlavnými hrdinami je úžasná, čomu sa ani niet veľmi čudovať, kedže sa povráva že Yamapi a Keiko boli pár :)
Nejde mi ešte nespomenúť mrchu s tvárou anjelika, ktorú si strihla herečka Aibu Saki. Jasne ukázala faloš a pretvárku ľudí, ktorá v dnešnej spoločnosti dominuje. Zaujímavý je kontrast jej postavy Natsuki s postavou Riko, ktorá je naopak prirodzená a úprimná.
V každom prípade ak chcete vidieť krásny obyčajný príbeh, tak nejak zo života, odporúčam vám Buzzer Beat všetkými desiatimi :)

Online s SK titulky

2 lidé ohodnotili tento článek.