Koizora-Recenze

ŽÁNER: Romantika, Dráma
POČET EPIZÓD: 6
ROK: 2008
MOJE HODNOTENIE: 4/10

CAST:

OBSAH:
Mika je normální mladá středoškolačka snící o přenádherné, romantické lásce. A pak, jednoho dne, potkává Hira, svůj osud. Hiro je z davu vyčnívající, na blonďato obarvený, piercingem vybavený spolužák. Přestože Hiro násilím Miku políbí, přestože Mika z toho, že jí takový nevychovanec ukradl první polibek, bude nešťastná, je pozdě. Protože láska ty dva slepila dohromady. I když trpí, i když je jí ubližováno, čas strávený s Hirem bylo to nejkrásnější v jejím životě.

MÔJ NÁZOR:
Mnohí túto doramu ospevujú, mňa však vôbec nenadchla a už tobôž nechytila za srdce a úprimne bolo mi jedno že Hiro zomrie. A prečo mi to bolo jedno? Pretože som si vôbec neobľúbila jeho postavu. A prečo som si ju neobľúbila? Pretože som to neuverila hercovi čo to hral. Vlastne som to neuverila žiadnemu z hercov čo tam hrali. Celé mi to pripadalo také vyumelkované, akoby natočené len pre efekt, snažiace sa o nejaké charizmatické postavy s vlastným originálnym pohľadom na svet, pričom vlastný originálny pohľad na svet v skutočnosti nemajú. Navyše bolo od začiatku jasné ako to skončí a to s jasným cieľom zamávať emóciami divákov. Aspoň tak mi to prišlo. A aj po dejovej stránke to nebolo bohviečo. Hlavná hrdinka ma neskutočne iritovala tou svojou plachosťou, neplachosťou a v niektorých momentoch som nechápala jej správanie, čomu nepomohol určite ani scénár, v ktorom už nevedeli čo od dobroty robiť.
No ale to je iba môj názor, väčšine ľudí, čo som aspoň počula, sa táto dorama páčila a minuli na ňu balík servítok. Ja som neminula ani jeden, iba som sa ironicky uškrnula a pretáčala dopredu.

Online s CZ titulky

4 lidé ohodnotili tento článek.