Heartstrings-recenze

ŽÁNER: Romantika, Hudba, Komédia, Dráma
POČET EPIZÓD: 15
ROK: 2011
MOJE HODNOTENIE: 6/10

CAST:

OBSAH:
Lee Shin je student vysoké školy se zaměřením na moderní hudbu. Je zpěvákem ve skupině "The Stupid", která má spoustu fanoušků. Je samotářský, zasmušilý a zamilovaný do své profesorky. Naproti tomu Lee Kyu Won má zaměření na tradiční hudbu. Žije jen se svým dědečkem, mistrem tradiční korejské hudby. Je živá, veselá a přátelská. Její kamarádky, taktéž z katedry tradiční hudby, jsou fanynkami "The Stupid", a tak se Lee Kyu Won a Lee Shin setkávají. A nebude to jen o střetu tradičního a moderního…

MÔJ NÁZOR:

Na túto doramu som sa naozaj tešila. Od dôb You´re beautiful som chcela aby to Park Shin Hye a Yonghwa dali dokopy, pripadali mi tam veľmi sladkí. Navyše to malo byť o hudbe, romantike, snoch a malo sa to odohrávať v škole. Myslela som si, akoby to mohlo nebyť dobré? Ale ono mohlo!
Dobre zas až také zlé to nebolo, ale aj ako priemer sa to drží len tak tak. Scénár totiž nefungoval... Od začiatku sa tam všetci pripravovali na vystúpenie k 100. výročiu založenia školy a keď k tomu vystúpeniu napokon došlo, nebolo to nič extra. Koniec bol už navyše príliš preplácaný všetkými možnými klišé, že mi z toho až oči škúlili k zemi.
Pesničky z OST boli dokopy asi 4, na to že to bola hudobná dorama mohol byť bohatší OST. Inak tam ale púšťali rôzne dobré vychytávky od C.N.Blue, cez F.T.Island, či 2NE1, za čo majú pochvalu.
Yonghwa ako Lee Shin bol celkom fajn a Lee Kyu Won mala tiež svoje čaro ale nepáčilo sa mi ako behala za Lee Shinom. Žena má mať viac hrdosti, ale neskôr to napravila. No ešte viac sa mi nepáčilo keď Lee Shin behal za profesorkou. Ale nie z toho hlúpeho dôvodu ako vypisovali netizenky že je divné keď sa študent zamiluje do profesorky. Podľa mňa je to normálne, prečo by sa nemohol? Je to len tým že tá profesorka mi prišla neskutočne nudná. Myslela som že zaspím zakaždým keď bola screene, preto som nechápala prečo sú z nej všetci tak paf.
Navyše hlavní hrdinovia boli na obrazovke niekedy len 10 minút spolu za celú epizódu. To by mi ani tak nevadilo, už som pozerala napr. Soulmate a tam sa hlavní hrdinovia stretli dokonca myslím že až 3 epizódy pred koncom. Chcem tým iba povedať že ak by boli scénár a vedľajšie postavy zaujímavé, nemala by som námietok. Ibaže oni tam do tých 80 minút ustavične pchali zábery na tancujúcu kôpku kostí Han Hee Joo (Najedz sa dievča!), či jej rozčulujúcu matku kujúcu plány s rovnako rozčulujúcim závistlivým okuliarnikom, pardon profesorom na zvrhnutie Lee Kyu Won alebo režiséra Kim Suk Hyuna. A úprimne ani ten režisér mi neprišiel bohviečo úžasný, ale tak ešte celkom ušiel.
Postavu Ki Younga som mala síce rada, krásny sympaťák, ale nepochopila som presne akú úlohu v tom príbehu zohrával. Ale páčilo sa mi že sa nezamiloval do hlavnej hrdinky. Tiež sa mi tam páčila dôvera vo vzťahoch medzi jednotlivými pármi, to bolo naozaj pekné. No čo sa mi tam najviac páčilo bol Minhyuk ako Joon Hee. Och on bol tak neskutočne sladký, rozkošný, že mi skoro srdce skolabovalo. Také zlaté šteniatko!
No aby som to ale zhrnula, pre mňa to bolo značné sklamanie, nič extra, ale zas ani také zlé to nebolo. Len som od toho chcela viac.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa